donderdag 2 januari 2014

Vooruitblik 2014

 
 
 

Yes, 2014 is begonnen! Wat heb ik genoten van 2013 en op foodgebied was december een heerlijke maand. In geen tijden heb ik zoveel gegeten... Ik begon december heel realistisch: 'Dit wordt geen maand waar in ik afval'. Op de sportschool bleef iedereen heel positief en waren ze er van overtuigd dat het best zou moeten kunnen, afvallen in de decembermaand. Maar ik wist wel beter, ik heb mij heerlijk laten gaan! Het begon met pepernoten, die ik met opzet niet eerder had gekocht dan 5 december, vervolgens mijn verjaardag en toen kwamen de kerstkransjes met vele andere lekkere hapjes en natuurlijk als klap op de vuurpijl, een paar oliebollen om het jaar mee af te sluiten. Tussendoor heb ik trouw de sportschool bezocht en dat was mijn redding, de weegschaal staat nog gelijk!

Nu tijd voor actie! Al doet de jaarwisseling mij weinig, een nieuw jaar in het algemeen heeft toch altijd iets magisch. Ik bruis van de energie en van de ideeën, zowel privé als voor Kleurrijk Eten. Er komen veel nieuwe uitdagingen aan voor de website waar ik ontzettend veel zin in heb. Ik geef jullie alvast een kijkje in de keuken, wat je onder andere van mij kan verwachten in 2014!
 
 

Wat kan je onder andere verwachten

  • Heerlijke gezonde recepten, waarmee ik hoop jullie te inspireren om net als ik je eigen tussendoortjes te bakken.
  • Reviews van diverse soorten producten, van eten tot artikelen die het bakken en koken nog leuker  maken.
  • Recensies van hotspots die ik getest heb.


Nieuw

  • Vanaf nu vind je bij elk recept de calorieën per tussendoortje.
  • Calorieën index. Om het nog gemakkelijker te maken en je gezonde keuze een extra handje te helpen kan je jouw tussendoortje uitzoeken in de calorieën index. Hier vind je alle recepten gecategoriseerd in Tussendoortjes onder de 50, 100, 150 en 200 calorieën. Af en toe vliegen we uit de bocht met de categorie Overig.
  • Een dagmenu. In 2013 ben ik 15 kilo afgevallen en ik kreeg van lezers de vraag hoe ik dat heb gedaan. Daarom wil ik jullie een kijkje geven in wat ik zoal eet.
Verzoekje van lezers: Heb jij een favoriet tussendoortje, maar voldoet deze niet helemaal aan jouw gezonde levensstijl? Stuur mij het verzoekje per mail op: kleurrijketen@gmail.com en ik ga voor jou kijken of ik er een lekker gezond tussendoortje van kan maken.
 
 
 
Volg Kleurrijk Eten ook op Facebook, Twitter of Bloglovin

1 opmerking:

  1. Wat een leuke film....nog super bedankt voor je lekkee recepten....see u maandag weer bij sport!!!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...