dinsdag 31 december 2013

Terugblik - top 10 recepten van 2013 en een bedankje!




























In januari van dit jaar ben ik begonnen met mijn blog met het idee een digitaal kookboek te maken. Mijn zoontje die nu nog heel klein is, zou dan later als hij op zichzelf gaat wonen inspiratie kunnen putten uit dit blog vol lekkere en gezonde recepten door zijn eigen mamma bereid. 

Rond de tijd dat ik begon met bloggen wilde ik ook graag van die overtollige kilootjes af. Ik ben dol op lekker eten, zoals de meeste van jullie inmiddels weten maar waar vind ik die lekkere tussendoortjes die ook verantwoord zijn? In elk geval niet in de winkels waar ik kom. Maar afvallen en lekker eten dat moet toch te combineren zijn? Ik startte een zoektocht en ontdekte allerlei heerlijke recepten die ik graag met jullie deel. Inmiddels ben ik in 2013 maar liefst 15 kilo afgevallen! 

Wat begon als een wekelijks momentje voor mezelf is uitgegroeid tot een serieus groeiend foodblog met veel volgers en werkelijk hartverwarmende reacties van lezers en lezeressen.

Ik wil jullie graag bedanken voor jullie likes, reacties en tips en Jelleke de Vos - Debets voor haar inzet als gastblogger. Dankzij jullie is Kleurrijk Eten zo snel gegroeid en daar wil ik in 2014 lekker en gezond mee doorgaan! Ik vind het ontzettend leuk om jullie te inspireren en hoop dat ik ook volgend jaar jullie weer van veel lekkere en gezonde Kleurrijke recepten mag voorzien.

Ik wens iedereen een goede jaarwisseling en een gezond, liefdevol en een Kleurrijk 2014 toe! Proost!


De top 10 recepten van 2013!


1. Kwarkbol





2. Courgette chips






3. Ambachtelijke koekjes




4. Banaan-havermout-kokoskoekjes





5. Eenpersoons worteltaart





6. Mediterrane muffins





7. Kokos truffels met amandel




8.  Mueslireep met Chia zaden





9. Quinoa kaaskoekjes





10. Yoghurttaart met blauwe bessen



3 opmerkingen:

  1. Allereerst de beste wensen! Helemaal vergeten bij mijn vorige commentaar...
    Wat een heerlijke recepten!
    Ik denk dat we allemaal wel toe zijn aan weer wat gezondere tussendoortjes na de feestdagen!
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Sonja, de beste wensen! Wat leuk om te horen! Ik hoop je in dit nieuwe jaar nog veel te kunnen inspireren. 2 januari kan je hier de vooruitblik lezen, wat je allemaal op dit blog kan verwachten.

      Verwijderen
  2. Hopelijk heb je een goede jaarwisseling dit jaar gehad? Wat een heerlijke recepten heb je zeg! Ga ze toch eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...