donderdag 7 maart 2013

Review - Espresso Passion Maarssen

Eindelijk is het dan zover, Maarssen is een koffiebar - restaurant rijker!














Ik miste in Maarssenbroek nog een gezellig koffietentje, eentje waar je lekker kan bijtanken van het shoppen, of waar je gewoon even gezellig wat gaat drinken tijdens een wandeling. Op woensdag sloeg ik na de lunch de krant open en daar stond het, de eerste bewoners van MarCS hebben hun intrek genomen. In dit nieuwe gebouw worden appartementen en winkels gerealiseerd en Espresso Passion hoort er nu al helemaal bij.

Vanuit Bisonspoor loop ik richting het station, naar de koffie afspraak die ik met een vriendin heb. We gaan Espresso Passion uitproberen. Tegenover het station vinden we dit nieuwe koffietentje, prachtige grote ramen en een bord buiten die ons uitnodigt om binnen te komen. Eenmaal door de deur belanden we in een heel andere sfeer, alles is netjes afgewerkt, op de vloer loop ik over een glasplaat in de vorm van een koffieboon en de vitrine is direct af. Het personeel verwelkomt ons vrolijk en vertelt over de hapjes in de vitrine. Een aantal taarten, m inzicht. aar ook mini hapjes. Ik hou van mini hapjes, dus dit is absoluut aan mij besteed. En het is helemaal leuk dat iedereen in zijn behoefte bevredigd wordt, of je nu een lekker groot stuk taart wil eten, of je net op je gezondheid aan het letten bent, en één van de mini hapjes probeert. Zo wordt koffie drinken voor mij een feestje.


Espresso Passion is heerlijk ruim van opzet. We hebben beiden onze baby bij ons en kunnen makkelijk met de kinderwagen tussen de tafels door een plekje uitzoeken. Super, niks is vervelender dan je in alle bochten te moeten wringen met een kinderwagen. Meteen ook een goede test, want mensen in een rolstoel kunnen hier dus ook gezellig wat komen drinken. We nemen plaats aan het grote raam, wat een uitzicht, het is net of we op een terrasje zitten. De kaart is uitgebreid, met allerlei soorten koffie en thee, maar ook sterke drank en cocktails ontbreken niet. Naast dit alles bereiden ze heerlijke broodjes, die je ook van te voren kan bestellen en avond maaltijden. De openingstijden zijn ook ideaal voor trein- en busreizigers: maandag t/m zaterdag van 07:00 tot 18:00 uur en op vrijdag tot 21:00 uur. De take-away koffie maakt het helemaal gemakkelijk om ook tijdens het wachten op de trein te genieten van een lekker kopje koffie. En als je nu eens wat langer wil zitten is er een gratis Wifi waar je gebruik van kan maken.

Safariweg 301, Maarssen
 

Ik vond de cappuccino heerlijk en mijn mini groene-puntmuts-gebakje is een absolute aanrader. Espresso Passion geeft mij het stadsgevoel in een dorp. Een aanwinst voor Maarssenbroek, Maarssen en omstreken.

Vind Espresso Passion op Facebook.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...